Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 16 października 2016

Choroba

Piszę do Was z telefonu. Pomysłów na posty mi nie brakuje ale niestety choroba pokrzyżowała moje plany. Aktualnie leżę w łóżku i nie mam zamiaru wystawić nawet małego palca poza kołdrę. Ciągła bieganina między domem, uczelnią i pracą nie wyszła mi na dobre. Gdy tylko się wykuruje to wracam do Was!!!
Może zna ktoś z Was dobry lek na bolące gardło i ciągły katar??


4 komentarze:

  1. Ojoj, biedactwo! :) Nie martw się to mija, a też fajny pomysł na posta - spod kołdry! :) Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życze szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij kilka dni w domu. To na pewno pomoze :).
    Zdrowka zycze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie leczony katar trwa tydzień, a nieleczony 7 dni... więc niestety nic nie poradzę :) Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P