Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 5 października 2016

Gadżety, które są przydatne #2 | Pokrowiec na ramię do biegania

Dziś chce wam napisać o bardzo przydatnym gadżecie. Przyda się on osobom które są dość aktywne.
Bardzo lubię kontrolować ilość kilometrów które przebiegłam lub przejechałam. Odkąd mam nowy telefon miałam obawy przed tym aby podczas biegania trzymać go w ręce. Postanowiłam więc kupić opaskę na rękę która będzie trzymać mój telefon. Postawiłam na sprawdzone allegro, zakup z przesyłką wyniósł mnie niewiele ponad 20 zł. Po około 5 dniach licząc z weekendem paczka była u mnie. Przyszła bardzo ładnie zapakowana, opaska była w bardzo dobrym stanie. Tego samego dnia postanowiłam ja przetestować. Pasuje na moją rękę która jest dosyć chuda i bałam się że opaska będzie się zsuwać. Telefon jest w niej bardzo dobrze zabezpieczony, a folia nie utrudnia dotyku ekranu. Podczas deszczu jej nie testowałam, i chyba nie będę.
Podczas biegów sprawdza się wyśmienicie, podczas przejażdżek na rowerze także. Mam w planach sprawdzić ja na kajakach.

Ogólnie bardzo polecam zakup takiego gadżetu, jeżeli tylko uważacie że będzie Wam potrzebny.


4 komentarze:

  1. ja kupiłam taki pokrowiec na biodra, ponieważ nie mam gdzie schować telefonu podczas jazdy na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że taki gadżet dla kogoś kto biega jest idealny, osobiście chyba u mnie by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, czasami jak biegam to trzyma tel lub klucze w łapce, hi hi :) Oj przyda mi się!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P