Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 8 października 2016

| Gra w inteligencję |

Dzisiejszą grę na pewno każdy zna.  "Państwa, miasta" gra idealna na długie podróże w pociągu czy autokarze albo na wieczory.  Można w nią grać w dwie osoby albo i z grupą znajomych. Gra dla każdego, uczy i bawi. Ja jako dziecko dostałam ją pod choinkę. W tym wydaniu nazwali ją "gra w inteligencję". W pudełku znajdujemy gotowe bloczki z tabelką,  plansze z kategoriami i alfabetem oraz instrukcje. Oczywiście nie trzeba mieć tego w pudełeczku bo wystarczy kartka i długopis. Kategorie możemy wymyślać sami, np. tytuł książki, ulica. Wszystko możecie dostosować do siebie. Szczerze to dopiero teraz polubiłam tą grę, bo jako dziecko niewiele wiedziałam i większości nie wpisywałam.
A Wy lubicie tą grę, często w nią gracie?



3 komentarze:

  1. lubiłam grać w państwa i miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dawno, dawno temu gralam w nia bez przerwy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że polubiłabym tą grę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P