Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 11 października 2016

Kości

Ostatnio wyciągnęłam się w oglądanie serialu "Kości". Na początku oglądałam odcinki które leciały na kanale FOX. Jednak gdy serial mi się bardzo spodobał stwierdziłam, że trzeba go oglądnąć od deski do deski i zaczęłam od pierwszego sezonu. Aktualnie jestem w czwartym. Oglądam go gdy mam czas, ale jak mnie pochłonie to kończę o trzeciej w nocy.
Nigdy za kryminałami nie przepadałam i nie sądziłam, że coś takie może mi się aż tak spodobać. Najbardziej podoba mi się to, że nadają szkieletowi którego znajdują osobowość, twarz, nazwisko. Jakby dawali mu drugie życie. Może to tylko serial, ale podziwiam ludzi którzy pracują tak na co dzień.

A Wy oglądaliście ten serial?  Co o nim sądzicie?


7 komentarzy:

  1. Ciągle mi brakuje czasu, żeby zabrać się za oglądanie Bones. A słyszałam, że serial jest naprawdę genialny. Ale idzie zima, a to przecież najlepszy czas na oglądanie seriali ;) Na pewno nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  2. serial znam, ale nie oglądam go z odcinka na oscinek.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam czas to oglądam, całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam :o :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam serial i bardzo go uwielbiałam, tak samo jak lubię powracać do jego starszych odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serial znam tak jak by to napisać z widzenia, ale nie oglądałam ale może w wolnej chwili luknę ;D

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P