Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 30 października 2016

| Mini poplątaniec |

Czas zmieniony? Pamiętaliście? Wieczory są coraz chłodniejsze, więc wskakujcie pod ciepły koc i razem z rodzina wykorzystajcie godzinę, którą zyskaliśmy. A pomysł na dzisiejszy wieczór to twister. Ale komu się chce wychodzić spod kocyka, o tym nie ma mowy, otóż jest to twister na palce. Kupiłam go w sklepie Tiger w Sopocie za chyba 6 lub 8 zł. Mogę powiedzieć, że w Krakowie także otworzyli ten sklep jest na ulicy Floriańskiej.
Gra jest bardzo fajna dla dwóch osób, siadacie na łóżku i gracie. Im ktoś lepiej umie wyginać palce tym lepiej. Ja kupiłam tą grę z myślą o podróży w pociągu. Wtedy czas dłuży się nieubłaganie.
Gra mieści się w małym pudełku, w którym znajdujemy dwie plansze. Jedna jest z strzałką, którą kręcimy gdzie nasze palce mają się znaleźć, a druga jest matą do układania palców. Gra jest po angielsku, więc tylko musimy się nauczyć nazw poszczególnych palców, ale to przecież nie problem, większość z nas i tak je zna.



Co myślicie o tej grze? Pokusilibyście się na zagranie w nią?

3 komentarze:

  1. fajny pomysł na jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej grze, ale na pewno fajnie umila czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często chodzę do tigera, ale tej gry jeszcze nie widziałam :D Ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P