Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 2 października 2016

Pole Dance

Tego typu trening wzbudza wiele zbieżnych opinii. Miałam okazję go wypróbować, nie na siłowni a w klubie gdzie można go trenować. Wejściówkę dostałam na swoje 18 urodziny, jednak wykorzystałam ja dopiero przed 19 urodzinami. Dokładnie byłam na indywidualnej lekcji. Na początku nie wiedziałam jak to będzie, jak się będę czuć. Do tego musiałam być skąpo ubrana, aby mieć lepsza przyczepność do rurki. Gdy już weszłam na salę i zaczęłam robić pierwsze figury, krok po kroku szło mi lepiej, spodobało mi się to. Nie mogę powiedzieć, że jest to obniżanie się, jest to forma tańca, tańca który jest równie piękny jak tango. Nie można postrzegać tego jako treningu dla striptizerek. Jestem wielka fanka tańca, dlatego będę tego bronić. Udało mi się nawet na tej lekcji nauczyć kilku trudniejszych figur.  Jedno co trzeba wiedzieć, mocne ręce to podstawa. Na rurce nie wisimy a podciągamy się. Bardzo żałowałam że miałam okazję spróbować tylko raz, ponieważ kontynuacja tego nie jest na razie na mają kieszeń.

Serdecznie zapraszam wszystkie panie na spróbowanie tego zmysłowego tańca.


3 komentarze:

  1. chętnie bym spróbowała, jestem zwariowaną osobą, niespokojną duszą i uwielbiam sport.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. I problem pojawia się tu "mocne ręce" - co niestety powoduje, że taniec nie jest dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, niezły wycisk dla ciała! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P