Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 października 2016

Praca a studia

W liceum zawsze myślałam że nie da się pogodzić pracy i nauki. Dużo przedmiotów, zadań,  sprawdzianów. Gdy poszłam na studia na pierwszym roku nie wyobrażałam sobie pracować. Nowe przedmioty, wiele braków po liceum, całe weekendy nad książkami. Miało to swoje minusy, nie mogłam na wszystko sobie pozwolić. Teraz gdy jestem na drugim roku zaczęłam pracę. Nie chcę tu pisać gdzie pracuje bo to nie istotne.
Wiele weekendów mam zapełnionych pracą, a następnie muszę wstawać wcześnie rano w poniedziałek. Nie jest to wygodne bo śpię wtedy około 2/3 h. Zazwyczaj wtedy wszystko dookoła mnie denerwuje, ludzie wydaja się drażnić mnie na każdym kroku, zmęczenie zamyka mi oczy i potrafię zasypiać na siedząco. Praca jednak bardzo mi pomogła w organizacji czasu. Nie śpię całymi dniami, nie obijam się przed komputerem. Wiem że mam mało czasu i poświęcam to na naukę. Jednak blog na tym cierpi chociaż staram się i będę się starać aby wszystko pojawiało się regularnie. Zazwyczaj podczas przerw pomiędzy zajęciami wykorzystuje ten czas na naukę, lecę tylko po dobrą kawę i siadam w czytelni. Robiłam tak zazwyczaj, ale wtedy albo z kimś gadałam albo spędzałam ten czas na telefonie, a teraz na prawdę staram się czegoś pouczyć. Podzielić dwa tak istotne obowiązki nie jest łatwo, albo i jest, w sumie to moja pierwsza taka poważniejsza praca.

A Wy godziliście kiedyś naukę z pracą, a może nadal i pracujecie i się uczycie, jakie były Wasze odczucia?



Wiem, że ostatnio moje posty są krótsze, mniej tekstu jedno zdjęcie, ale wolę napisać coś krótkiego a zwięzłego niż lać wodę której większość nie ma siły czytać :)

6 komentarzy:

  1. ja obecnie jestem na pierwszym roku i nie wyobrażam sobie pracować :o a studiuję niecały miesiać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyz ja studiowalam??? Zdaje mi sie, ze wieki temu. Nie pracowalam. Bylo biednie, ale wesolo :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uczę się w weekendy i pracuję w tygodniu i po roku takiego życia nie mam zbytnio problemów, by to razem pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też planuję w czasie nauki pracować, ale teraz wszystkie weekendy zajęte mam prawkiem. Trzymaj kciuki, żebym nikogo nie rozjechała i dobrze zdała egzaminy :D

    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie na 2 roku nie ma szans na prace przynajmniej u mnie - sporo dni mam takich że siedzę od rana do nocy na uczelni, a na weekendach nadrabiam wszystko i robię projekty.. Ale na pierwszym roku jak teraz tak myślę to już bardziej był na to czas, bo porównując do tego semestru poprzednie dwa były lajtowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Ciebie! Ja w tym roku dopiero zaczęłam studia i narazie widzę, że na pracę nie mam czasu. Chociaż same zajęcia zajmują mało czasu, to odrabianie lekcji i uczenie się zajmuje wiele. A w wolnym czasie to już chcę odpocząć, bo wiem, że zmęczona nie miałabym sił na naukę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P