Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 20 października 2016

W poszukiwaniu idealnego podkładu #2 – SORAYA EXPERT MATT

Nareszcie udało mi się zebrać na napisanie tego postu. Pierwszy post z tej serii był już bardzo dawno a mi udało się przetestować już kolejny podkład. Drugi podkład, jaki testowałam jest także z firmy Soraya, Expert Matt Make-up matujący 01.
Nie umiem Wam opisać od A do Z tego podkładu, ale taka krótką opinię postaram się zewrzeć w kilku punktach.

- buteleczka jest bardzo wygodna w użyciu, pompka ułatwia dozowanie podkładu, co bardzo mi pasuje
- kolor podkładu w przypadku 01 jest bardzo jasny, więc musiałam go lekko przyciemniać potem
- szybko się zciera
- nie daje dużego krycia, co według mnie jest minusem
- z tym expert matt też bym się spierała, bo twarz wcale nie wydaje się być matowa
- nie wysusza skóry, więc tu ma plus
- producent obiecuje długotrwały efekt do 15h, ograniczyłabym to jednak do 5h


Ogólnie, podkład nie jest najgorszy, bo korzystam z niego od czasu do czasu. Jednak nadal nie spełnia moich oczekiwań.
A co Wy o nim myślicie?

2 komentarze:

  1. Kiedyś użyłam go i niestety jest całkiem fajny, ale dla mnie 01 to była pomarańczka niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego podkładu, ale warto popróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P