Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 16 listopada 2016

| Cztery w rzędzie |

Coraz więcej na moim blogu gier, ale wciągnęłam się w ten temat. Już planuję zakup kolejnych, a zostało mi jeszcze ich trochę do pokazania. Mogę Wam zdradzić rąbek tajemnicy, że nawet będą jakieś gry na telefon, ale to później.
Dziś chcę Wam pokazać kolejną grę z sklepu Tiger, jest to jak na razie ostatnia w mojej kolekcji z tego sklepu. Kosztowała około 10 zł i kupiłam ją w Sopocie, ale widziałam ją w Krakowie tylko w innej wersji kolorystycznej. W pudełku mamy żetony i plastikową "planszę" gdzie wrzucamy żetony. Jest bardzo dobrze wykonana, jak na tak niską cenę. Gra jest dla dwóch osób, na przemian wrzuca się żetony i ten kto pierwszy ułoży 4 w jednej linii, pionowo, poziomo lub na skos - wygrywa. Można powiedzieć ze to taka bardziej rozwinięta gra w kółko i krzyżyk, mnie i mojego chłopaka bardzo wciągnęła, bo trzeba obrać strategię i równocześnie obalić strategię przeciwnika. Zdecydowanie polecam!


7 komentarzy:

  1. mam taką podobną grę w domu, fajna jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna! Mam taką, ale nie wygląda tak zabawnie, jak te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam jej :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wdziałam jeszcze takiej gry, ale trzeba przyznać - jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P