Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 4 listopada 2016

flying tiger copenhagen

Na świecie jest tyle sklepów a ja uparłam się na ten jeden -  Tiger. Moja historia z nim zaczęła się na początku tego roku. Usłyszałam o nim na filmiku Red Lipstic Monster. Szukałam go i wtedy pokazało mi się, że jest między innymi w Warszawie, ale niestety w Krakowie go nie było. Byłam niezadowolona, ale kilka miesięcy później miałam okazję jechać z chórem do Warszawy. Gdy tam dopadłam ten sklep, nie zdążyłam przejść całego a już musiałam wracać, zdenerwowanie towarzyszące temu było nie do opisania. W wakacje niespodziewanie zobaczyłam Tigera w Sopocie. Mieszkałam w Gdyni przez dwa tygodnie, więc dojazd autobusem do Sopotu nie stanowił problemu.  Byłam w tym sklepie zawsze, gdy byłam w Sopocie. Obkupiłam się tam, no bo 'przecież u mnie tego nie ma'. Kilka tygodni po powrocie, piszę do mnie koleżanka która tak jak ja uwielbia ten sklep. Otóż Tiger otworzono w Krakowie!!! Gdy tylko to usłyszałam wiedziałam że to będzie pierwsze miejsce które odwiedzę. Jest on na ulicy Floriańskiej więc nie trudno do niego trafić.
Sklep bardzo mi odpowiada z tego względu że wiele rzeczy tam jest z różnych kategorii. Znajdziemy rzeczy papiernicze, do kuchni, łazienki, gadżety, itp. Jest świetnym sklepem by znaleźć komuś coś na prezent. Jego stylistyka także mi odpowiada, chociaż mogliby mieć więcej rzeczy dekoracyjnych w pomarańczowym kolorze. :D mój chłopak śmieje się że jak ja tam wchodzę to czas dla mnie staje. Już teraz czaję się na kilka gier które tam są.



A Wy lubicie ten sklep, byliście w nim kiedyś?

4 komentarze:

  1. studiując w Danii bywam w tym sklepie prawie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P