Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 1 listopada 2016

Gadżety, które są przydatne #3 | Hamburger - mini głośnik

Większość z nas nie wyobraża sobie dnia bez posłuchania muzyki. Jedni słuchają ja wręcz cały czas na słuchawkach, inni przez radio lub komputer. Gdy jechałam na wakacje pod przyczepę to wiedziałam że nie będę słuchać muzyki w niej przez słuchawki, zwłaszcza że miałam w niej mieszkać z dwoma koleżankami. Problem sam się nie rozwiązał ponieważ nie mam muzyki na telefonie a na mp4. Rozwiązanie nie jest zaskakujące, poszperałam w internecie za głośnikiem. Najważniejszą funkcją była wtyczka mini Jack 3,5 mm. W sklepach jest tyle opcji, mi zależało na czymś małym i dobrym. Wybór trafił na głośnik - hamburger. Zapłaciłam około 20 zł z przesyłką. Głośnik daje na prawdę ładny dźwięk, można do niego podłączyć wiele urządzeń. Sprawdził mi się nawet podczas sprzątania łazienki. Ogólnie teraz głośniki jeszcze bardziej się rozwinęły, ja swój kupiłam już rok temu i jestem z niego bardzo zadowolona.

Korzystacie z tego typu urządzenia?

4 komentarze:

  1. przydatne jak np chce sie posłuchać muzyki na głos z telefonu albo radia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cuda to nie dla mnie - ja jednak wolę większe głośniki :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P