Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 13 listopada 2016

Gadżety, które są przydatne #4 | Nerka - szaszetka

Ostatnimi czasy zaczęłam często używać mojej „nerki” – saszetki na wszystkie najważniejsze rzeczy. Początkowo kupiłam ja, aby mieć ja na wyjazdy na rolki czy rower, używałam jej także w podróży, żeby na stacji nie brać wielkiego plecaka czy torby. A teraz także używałam jej do pracy, ponieważ nie mieliśmy szatni i nie chciałam aby ktoś okradł mi cenne rzeczy, wolałam mieć je przy sobie. Kupiłam ją przez allegro za cenę chyba 7 zł, nie pamiętam dobrze, ponieważ już mam ja dość długo a kupowałam ja z innymi rzeczami. Jak na tak częste użytkowanie to trzyma się dość dobrze, fakt faktem w niektórych miejscach puściły mi szwy ale udało się to naprawić. Prałam ją nawet i nic nie wyblakła, materiał i rozmiar zachował się ten sam. Zdecydowanie polecam taki gadżet.



Korzystacie, lubicie takie saszetki ?

5 komentarzy:

  1. Oj tak, nerka jest bardzo wygodna i praktyczna. Spodobał mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam, a teraz myślałam aby kupić nową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nerki/saszetki to świetne rozwiaznie, szczególnie ciepłą porą na wycieczkę rowerową czy inne aktywne spędzenie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nerki, ale po głębszym zastanowieniu się, dochodzę do wniosku, że by mi się takie coś przydało :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P