Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 7 listopada 2016

| Kółko i krzyżyk |

Każdy zna ta grę, jest ona najczęściej wykorzystywana w szkole na 'nudnych' lekcjach. Lubimy w nią grać jednak nikomu nie chce się nigdy tego cały czas rysować, mówię tu o grze 'kółko i krzyżyk'. Sama lubię w nią grać, jednak nie zawsze ma się pod ręką kartę i długopis. Będąc w Sopocie zauważyłam ta grę w wersji drewnianej, oczywiście było to w Tigerze. Kupiłam ją chyba za 6 zł. Razem z moim chłopakiem wiedzieliśmy, że to będzie idealna opcja na podróże. Jest bardzo ładnie i solidnie zrobiona,  serduszka i kwiatuszki są urocze i wygodnie się nimi gra. Jedyne, co to sama musiałam wymyślić jakiś pokrowiec, aby te elementy się nie pogubiły. Ogólnie gra popularna i każdemu sprawi radość.


8 komentarzy:

  1. uwielbiałam grać w kółko i krzyżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to urocze! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominają z deka klocki dla dzieci :) Myślę, że to dobry pomysł na nudę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z taką odsłoną gry ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P