Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 25 listopada 2016

Spersonalizowany kalendarz

Jakiś czas temu pisałam Wam w jednym z postów, że planuję zakupić Happy Planner. Moje plany jednak uległy zmianie. Na początku roku akademickiego, dzięki mojemu chłopakowi zdobyłam kalendarz, który zrobiła Politechnika Krakowska. Jednak nie zawierał on wszystkiego, co potrzebuje.  Postanowiłam, więc go nieco podrasować.
- Zaczęłam od wydrukowania kartki, na którym mam cały miesiąc, spełnia to rolę mojego grafiku. Pracuje i studiuję, więc zawsze muszę mieć jasno napisane, co danego dnia mnie czeka. Zapisuje tam godziny pracy, godziny zajęć oraz najważniejsze wydarzenia, wizyta u dentysty, itp.



- Kolejna kartka to miesięczne cele, można powiedzieć, że to ściągnąłem z wspomnianego Happy Planner’a. Spodobało mi się to, ponieważ dzięki temu mogę pilnować się i przyzwyczajać do robienia danej czynności codziennie. A że jestem zapominalska i wszystko szybko mi się nudzi to to jest idealny sposób na pilnowanie siebie i wyrobienie sobie rutyny.
- W swoim kalendarzu nie chciałam zapominać o blogu, dlatego także dodałam stronę gdzie planuje wszystkie swoje posty, piszę tam tytuły i planuje na dane daty, aby posty o tej samej tematyce nie pojawiały się zbyt często. Mam także w planach dodać kartkę odnośnie statystyki bloga jednak to dopiero od nowego roku.
- To, co oszczędziło mi troszkę pracy to 'strefa relaksu’, która już znajdowała się w moim kalendarzu. Znajdują się tam kolorowanki antystresowe oraz różne sudoku. Na pewno, gdy mi się to skończy to będę sobie to uzupełniać nowymi łamigłówkami.
- Bardzo przeszkadzało mi to, że nie mogę czegoś szybko znaleźć w swoim kalendarzu, dlatego przy użyciu małych karteczek i trójkątnych spinaczy, szybko stworzyłam sobie przedziałki gdzie się, co znajduje. Specjalnie ich nie przyklejałam abym mogła je dowolnie przesuwać i zmieniać w razie potrzeby.
- Główny znacznik danego tygodnia także stworzyłam z spinacza i dużej kolorowej zakładki.
- Duża rolę odgrywają kolorowe długopisy, którymi mogę napisać sobie wszystko zależnie od potrzeb.  Dzięki temu szybko odczytuje, co danego dnia muszę zrobić.



Jest to bardzo spersonalizowany kalendarz, każdy może, co innego potrzebować. Na pewno z biegiem czasu wymyślę kolejne dodatkowe rzeczy, które dołożę do mojego kalendarza.

Lubicie takie rzeczy?
Wolicie sami je zrobić czy kupić coś gotowego?

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny! Ja jednak nie mam czegoś takiego, po prostu w notesie albo w telefonie zapisuję, narazie jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już zrobiłam planner na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z takim kalendarzem. Ja nie prowadzę żadnego, ale chyba najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym kalendarzem :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuję ale modyfikuję po swojemu :D

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. I love diaries! it is so convenient!))
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. I love planners! Amazing :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P