Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 11 listopada 2016

W poszukiwaniu idealnego podkładu #3 – REVLON COLORSTAY 180 SAND BEIGE

Mogę oficjalnie oznajmić, że na ten moment zakończyłem poszukiwanie idealnego podkładu. Od około 4 miesięcy używam jednego i tego samego podkładu, jest to Revlon Colorstay 18 Sand Beige. Poznałam go dzięki mojej koleżance. Wybierałyśmy się na imprezę i pożyczyła mi go. Po powrocie zauważyłam wielki plus, pomimo tańca, temperatury w klubie, dotykania twarzy, podkład był prawie w takim stanie, w jakim go nałożyłam. Bardzo dobrze się trzyma na twarzy, choć jest to jeden z cięższych podkładów. Bardzo ładnie maskuje przebarwienia i niedoskonałości, nie wysusza skóry. Ja zawsze pod podkład daje warstwę kremu, ponieważ przez leki moja skóra się wysusza, i podkład lekko matowi skórę. Stacjonarnie kosztuje 60/70 zł, jednak przez internet lub empik online można go kupić za około 30zl. Buteleczka jest bardzo wydajna, bo podkładu nie trzeba używać dużo. Jedyny minus to to, że jest odkręcany i nie ma pompki, ale z tym łatwo sobie poradzić, tylko trzeba uważać żeby się nie wywrócił, gdy jest otwarty. Mi jedna buteleczka starcza na ponad 2 miesiące.
Polecam go każdemu, a zwłaszcza tym, co borykają się z niedoskonałościami.
Stosowałyście /stosowaliście go kiedyś? Jakie są wasze opinie?



Z tą serią powrócę w lecie, ponieważ mam w planach znaleźć idealny dla mnie krem BB.

*Podczas pisania tego postu podkład mi się skończył i czekam na nowy wiec postanowiłam dodać Wam ładniejsze zdjęcie z internetu.

6 komentarzy:

  1. Miałam ten podkład i polecam!
    Zapraszam do mnie i proponuję wspólną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już długo nad nim zastanawiałam i dalej go nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie stosowałam. Ja używam podkładu z Maxfactor - uwielbiam tą firmę :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go z dobre 6 lat :)
    Ale jakoś zachciało mi się zmiany i teraz kupuję nowy podkład z Gosha.
    Jestem z niego bardzo zadowolona:)

    A co do Revlona. Uważam, że to klasyk, który zawsze jest i będzie mile przeze mnie mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great tone, I have these 2: 100 and 180, they are super!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. używam go w odcieniu buff, póki co nie znalazłam innego, który by lepiej pasował mi kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P