Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 11 grudnia 2016

20. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie 2016

Miałam o tym pisać dawno temu, ale jakoś miałam inne pomysły i zapomniałam o tym poście na śmierć. 27-30 października byłam na 20. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie razem z chłopakiem i moją koleżanką. Właśnie Magda namówiła mnie na pójście na te targi i bardzo dobrze! Nawet nie chcę myśleć, że mogłabym coś takiego odpuścić. Książki, wszędzie książki, raj na ziemi. Polecam każdemu, kto kocha czytać.

Pojechaliśmy tam na 10/11 jak się nie mylę i jeszcze wtedy ilość ludzi, która była na hali EXPO Kraków była znośna, nie było tłumów, można było na spokojnie przechodzić między stoiskami i wszystko przeglądać. Jednak po godzinie, półtorej godziny ilość ludzi tak wzrosła, że ciężko było już chodzić i zrobiły się korki. Ruszyły wtedy też spotkania autorskie, wiec co się dziwić że ludzi było bardzo dużo. Wiem że była Margaret, Anna Dymna, Wojciech Cejrowski z którym nawet mam zdjęcie oraz inni.

Bardzo zaciekawiły mnie na tych targach stoiska z grami planszowymi. Udało mi się nawet coś kupić z obniżką 50%! Ale o tym w kolejnym poście. Na tych stoiskach, można było w niektóre gry pograć, sprzedawcy byli bardzo mili i wszystko nam dokładnie pokazywali, opowiadali i doradzali. Jak dla mnie, dla kompletnego laika w temacie gier byli bardzo pomocni.



Jak tylko będziecie mieć okazje wybrać się na takie targi serdecznie wal polecam! Ja sama nie chce opuścić kolejnych!

Nagraliśmy nawet z tego dnia filmik na naszym kanale, zapraszam do oglądania ;)

7 komentarzy:

  1. Kocham książki, jednak na takich targach jeszcze mnie nie było.
    Zazdroszczę kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym coś takiego odwiedzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę! Też chciałam się tam wybrać, ale jednak czas mi na to nie pozwolił, a książki UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love to read and we have such a fair was a summer in St. Petersburg)) Great event!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o nich ale nie byłam :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna impreza!!! Może kiedyś dotrę :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P