Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 16 grudnia 2016

Gdzieś pomiędzy pracą, uczelnią i łóżkiem.

Miałam dla was przygotowany post, zostało kilka szczegółów do dopracowania, ale choroba postanowiła pokrzyżowac mi moje plany. Dodatkowo w grudniu częściej jestem w pracy, to zrozumiałe Mikołajki i święta więc ludzie częściej pokazują się w sklepach. Na uczelni między zajęciami latam do dziekanatu, bo ktoś zamiast uszanować drugą osobę woli gubic jego wnioski, ale udało mi się na szczęście już to załatwić więc mam nadzieję że do przyszłego semestru moja noga w dziekanacie już nie powstanie. Zaznaczam że chyba pobiłam rekord odwiedzin dziekanatu w tym semestrze, byłam tam już z ponad 10 razy. A licząc z telefonami to by było tego z 20. W domu bywam głównie wieczorami, więc nie robię w nim za wiele.  Brakuje na wszystko czasu,  łącznie z snem.
Znowu na swoje barki wzięłam więcej niż mogę. Dobrze że to już końcówka roku, chwilę się pouczę a nowy rok zacznę już na spokojnie.

EDIT: Teraz mam w planach nadgonić z postami aby wrócić z nimi regularnie tak jak planowałam. Nie zdziwcie się jak teraz posty będą jeszcze częściej :)



1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P