Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 19 grudnia 2016

| Party Time |

Na ostatnio wspomnianych targach h książki kupiłam na 50% obniżce grę Party Time. Grałam w nią na wyjeździe chórowym w Warszawie i mogę śmiało powiedzieć, że jest świetna!!! Najlepiej grać w nią w dużym gronie, ponieważ gra się zespołami wtedy jest najlepiej, ale myślę że parami też będzie ok. Niestety nie zagra w nią grupa mniejsza niż 4 osoby.

W pudełku mamy plansze, koło na którym losujemy, jest on w zamian kostki co jest fajnym rozwiązaniem bo kostki lubią się gubić, pionki oraz karty które odgrywają tu główną rolę. Na planszy są też miejsca na karty które mamy razem w pudelku. Dzielimy je na cztery kupki, i na nich są zadania do zrobienia. Pokazywanie zwierząt lub zawodów, wyszukiwanie rymów, opisywanie znanych osobistości lub znalezienie jak najwięcej ilości wyrazów na tą samą literę.
Gra głównie polega na tym że jedna osoba z grupy losuje kartę z zadaniami i za pomocą innych wyrazów, używając synonimów, antonimów i podpowiedzi wytłumaczyć zadanie tak aby grupa zgadła jak najwięcej. Grupa która pierwsza dojdzie do mety wygrywa!

Gdy w to grałam na początku nie wszystko ogarniałam, ale po godzinie tak się wkręciłam że nie chciałam kończyć. Zdecydowanie polecam, najlepsza gra grupowa, w jaka do tej pory grałam!


1 komentarz:

  1. Mam wersję podróżniczą, świetna gra! Zawsze dobrze się bawimy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P