Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 4 grudnia 2016

Pasje w życiu

”Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma,
a ja w domu mam chomika, kota, rybki oraz psa.”

Nie wiedziałam jak zacząć, a tak tematycznie przypomniałam sobie o tej piosence. Jak wiecie mój tydzień (patrząc od poniedziałku aż do niedzieli), mam cały zapełniony. Uczelnia, praca (nawet w weekend), blog (każdy wie, że to też zabiera trochę czasu w tygodniu), a teraz postanowiłam dodać sobie kolejne zajęcie. Wróciłam do czegoś, co rozpoczęłam już w podstawówce, ale nie było to aż tak poważne. Śpiewanie, tak postanowiłam wrócić na chór. Po 5-miesięcznej przerwie, nie jest łatwo. O dziwo pamiętam większość jednak znowu trzeba przyzwyczaić gardło do cotygodniowej pracy. Dlaczego postanowiłam wrócić, przecież to kolejne zajęcie, kolejny obowiązek. Otóż, śpiewanie to coś, nad czym długo pracowałam zwłaszcza w liceum. Każdy piątek w szkole spędzony od 7.30 do 20. Godziny nauki i postępy, które sama zaczęłam zauważać. Ludzie, z którymi mam tyle pozytywnych wspomnień i te dreszcze, gdy wszystkie trzy głosy złączą się w całość. Uwielbiam to. Nie chciałam tego po prostu od tak porzucić jak z tańca. Jak wiecie lub nie 6 lat tańczyłam taniec towarzyski i około roku nowoczesny. Z tańcem towarzyskim skończyłam, ponieważ rozwiązali mi grupę a moi rodzice (byłam wtedy jeszcze w szkole) nie mieli jak mnie dowozić na drugi koniec Krakowa. Taniec nowoczesny to jednak nie było do końca to, co mi pasowało. Szczerze do tej pory bardzo żałuję, że zakończyłam przygodę z tańcem towarzyskim, bo wiem że już nie wrócę tego czasu, a kto wie jak by się potoczyła moja kariera.

Dlatego właśnie chciałam napisać dziś ten post, aby przestrzec wszystkich. Jeżeli jesteście w czymś dobrzy, albo to akurat wam się podoba, to dążcie do tego. Czas zawsze się znajdzie, to może zająć wasz czas który poświęcacie na przykład na bezsensowne siedzenie przed komputerem czy przed telewizorem (przyznajcie, każdy zawsze kiedyś to robi). To także pomaga w organizacji waszego czasu, a warto oprócz szarej codzienności rozwijać coś w sobie. Nie myślcie, że mówię tu od razu o zajęciach zorganizowanych, przecież na przykład śpiewać można wszędzie, w domu, na karaoke. Lubisz rysować, czemu nie kupić papier czy płótno, farby, ołówki, kredki, pastele, i znaleźć kącik w mieszkaniu i już masz swoją prywatną pracownię. Lubisz fotografować, popatrz ile ciekawych rzeczy można znaleźć na zewnątrz! Lubisz pisać, wystarczy notes i długopis, albo nawet komputer, a jak będziesz chciał się podzielić tym, co piszesz z kimś, czemu by nie założyć bloga? Jest tyle opcji w życiu, warto z nich skorzystać, a wyjdzie nam to na dobre!


5 komentarzy:

  1. Great post!
    Can we follow each other ? follow me and I'll follow back!I promise :)
    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. warto mieć jakąś pasję w życiu, która czasami może pomóc przełamać lody w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. warto robić to co się kocha :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że o tym piszesz!!! Pielęgnowanie swoich talentów jest przyjemne i pożyteczne :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P