Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 21 grudnia 2016

Strony pomocne w organizacji roku 2017

Pamiętacie mój post o moim kalendarzu? Dziś chciałam Wam napisać skąd biorę większość dodatkowych kartek do właśnie mojego kalendarza. Już jakoś w wakacje znalazłam tą stronkę i bardzo ja polubiłam -  H O U S E L O V E S. Znalazłam ja przez wyszukiwarkę Google, gdy szukałam kartek do organizera. Od razu, gdy weszłam w ta stronkę wiedziałam, że bardzo ja polubię. Niedawno Karolina – autorka, dodała organizacje na rok, 2017 która bardzo wpasowała się w mój gust, już wydrukowałam sobie kilka kartek z kalendarza i karteczki „to do”. Serdecznie Was zapraszam do korzystania z takich dobroci.

Gdy już mówię o takiej stronce, nie chamiałabym zapomnieć tu o Design Your Life, gdzie znajdziecie także wiele inspiracji do organizacji roku – Zapraszam!















7 komentarzy:

  1. ciekawy wpis, już od dawna borykam się z myślą zakupienia organizera ze strony Design Your Life.
    Chyba w przyszłym roku jednak to uczynię.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajna stronka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja korzystam z pinteresta, tam także można znaleźć kartki do organizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz obczaję :D

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ciekawe!
    zamiast "nie chamiałabym" pewnie miało brzmieć "nie śmiałabym" :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio polubiłam oglądać na youtube jak to dziewczyny robią stronę w organizerze! Naprawdę inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P