Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 25 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Już po wigilii, wszyscy możemy legalnie się polenić i odpocząć po wczorajszej, sytej kolacji. Prezenty rozpakowane, wczoraj lub dziś, wszyscy byli grzeczni? Ja jak najbardziej, w najbliższym czasie postaram się pokazać Wam co dostałam. Jednak...

Chciałabym Wam życzyć spędzenia reszty Świat w miłej rodzinnej atmosferze, zwolnijcie tempo i dobrze odpocznijcie chociaż pod koniec roku. Zamknijcie wszystkie stare nieprzyjemności, aby ich nie przeciągać, nie warto. Życzę Wam ciepłego kocyka, kakałka lub kawy, fajnego filmu i dużo (nietuczącej) czekolady! Wieczorów oświetlonych jedynie świeczkami w gronie najbliższych. Zero zmartwień, uśmiechu, powodzenia.

Ja lecę odpoczywać, ale nie zapominam o Was, od nowego roku większa mobilizacja, chcę aby ten blog ożył na nowo! Ale o tym wkrótce :D


9 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Twoje święta były spokojne :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku Asia :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P