Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 15 stycznia 2017

emce□

Ostatnio, gdy nudzi mi się wieczorami, siadam sobie przed YouTube i oglądam filmiki. Skończyłam swój serial wiec nie mam, co oglądać, nie mogę się zdecydować, co chciałabym oglądać. Gdy oglądnę już wszystkie nowo dodane filmiki od osób, które subskrybuje, zaczynam chodzić i szukać czegoś nowego. Takim oto sposobem trafiłam na kanał Huyen. Na swoim kanale porusza tematy naukowe, zaciekawiło mnie to, ponieważ fajnie dowiedzieć się o czymś nowym. Jednego wieczoru tak się wkręciłam, że nadrobiłam ponad połowę filmików, które dodała. Najbardziej podoba mi się to, że przekazuje ciekawostki w bardzo przyjemny sposób, nie klepie regułek, których osoba niezainteresowana daną dziedzina nie zrozumie, tylko tłumaczy wszystko "na chłopski rozum". Dzięki niej dowiedziałam się wiele interesujących rzeczy o otaczającym nas świecie. 


Zapraszam na kanał --> emce□

Znacie kanał emce□? 
Co myślicie o takich filmikach?

8 komentarzy:

  1. ciekawy kanał, zwłaszcza lubię ten filmik ze zmianą głosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale bardzo ciekawie się zapowiada ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałem tego, pewnie zaraz obejrzę......

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P