Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Neutrogena visibly clear pink grapefruit daily scrub

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją. Będzie trochę tematycznie, bo w ostatnim moim poście o pielęgnacji pisałam Wam o energizującym żel-scrub do mycia twarzy, szyi i dekoltu Skin Drink Virgin Mojito od Perfecty. Gdy się skończył postanowiłam spróbować czegoś innego, ale jednak nadal podobnego. Postawiłam na coś, co dużo osób mi polecało. Wybór padł na Neutrogena visibly clear pink grapefruit daily scrub. Wydaje mi się, że dawno temu miałam okazję myć nim twarz, jednak było to raz i niewiele o nim wtedy mogłam powiedzieć. Kupiłam go na promocji w Rossmannie w przedziale cenowym 10-15 zł, ponieważ nie pamiętam dokładnie. Minęły ponad dwa miesiące odkąd zaczęłam go używać. Co mogę o nim powiedzieć?
Ma cudowny zapach, który podczas mycia aż sprawia przyjemność. Nie podrażnia skóry, bardzo ładnie radzi sobie z zmywaniem makijażu, jak i przed stosowaniem maseczki. Skóra po nim jest także bardzo dobrze oczyszczona. To chyba tyle, sama nie wiem, co bym mogła Wam jeszcze tu powiedzieć.



Ja ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, czy kupię kolejną tubę, nie wiem. Myślę, że postawie na inny produkt, ale nic nie wiadomo. Z drugiej strony, gdyby nie promocja, pewnie bym go wtedy nie kupiła, ale ostatnio (ups, zdradzę chyba temat kolejnego postu) lubuję się w "droższych" kosmetykach, wiec nic nie wiadomo.
Stosowałyście/Stosowaliście go kiedyś, jakie są Wasze opinie?


Dla zainteresowanych wstawiam Wam składniki tego produktu:
Aqua, Propylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene, Sodium Lauroamphoacetate, Sodium Chloride, Sodium -Carbomer, Lauryl Methyl Gluceth-10 Hydroxypropyl Dimonium Chloride, Disodium Lauroamphodiacetate, Lauric Acid, C12 15 Alkyl Lactate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Hamamelis Virginiana Distillate, Cetyl Lactate, LacticAcid, Alcohol, Isopropylalcohol, Sodium Glycolate, Tetrasodium Etidronate, Lauryl Hydroxyethyl Imidazoline, Methylparaben, Benzethonium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, CI16035, CI60725

2 komentarze:

  1. z grejpfrutem to raczej nie dla mnie, nie lubię jego zapachu w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P