Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 1 stycznia 2017

Sylwester 2016/17

Już po świętach, mamy nowy rok, kolejne 365 dni które możemy jak najlepiej wykorzystać.
Swojego sylwestra spędziłam z moim chłopakiem i znajomymi na zorganizowanej imprezie poza Krakowem. Było świetnie, chociaż była to sala pod ośrodkiem sportowym to zdecydowanie ten typ świętowania przypadł mi do gustu, wytańczyłam się za wszystkie czasy. Choć do domu mieliśmy daleko i pierwszy autobus powrotny był o 5.05 to dzielnie wszyscy wytrwaliśmy do tej godziny.

Chciałabym Wam wszystkim jeszcze życzyć, szczęśliwego roku 2017, aby był pełen niespodzianek i najlepszych chwil. Dużo miłości, przyjaciół, szczęścia, zdrowia bo jak jest zdrowie to jest wszystko. Aby Wam wszystko szło jak najlepiej, szkoła, uczelnia, zajęcia dodatkowe. Przeżyjmy ten rok jak najlepiej i czerpmy z niego jak najwięcej!


Macie jakieś postanowienia noworoczne ?

8 komentarzy:

  1. Mam postanowienia jak co roku :)
    Ale tym razem pozostawiam sobie je samej sobie :)

    Szczęśliwego nowego roku :*
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Również mam postanowienia i mam zamiar je zrealizować :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem! Ja postanowień noworocznych nie układam, jak coś chcę zrobić, to postanawiam to niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. postanowienie : jak najlepiej wykorzystać ten rok :)

    Pozdrawiam i WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam postanowienia, ale jeszcze nigdy ich nie spisywalam! Teraz też jeszcze nie spisałam, ale mam zmaiar kuić ładny zeszyt i tam je spisać!:D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)
    PS Obserwuję i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P