Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 24 lutego 2017

| Memory |

Już dawno nie pisałam o żadnej grze, a nadal mam ich sporo i planuje zbierać kolejne. Totalnie się w to wkręciłam, największą zachcianką związaną z grami jest jednak zorganizowanie wieczoru z znajomymi gdzie cła noc będziemy grać w różne gry! Ale teraz nie o tym, dziś na tapetę idzie gra MEMORY.

Już w przedszkolu grałam w memory, były wtedy o wiele prostsze. Zawsze lubiłam w to grać i gdy tylko dopatrzyłam się w Tigerze tej gry od razu ją kupiłam. Kosztowała 10 zł, jest w podłużnym opakowaniu a karty są w kształcie krążków. Mają bardzo pstrokate wzory, więc nie jest taka prosta ta gra. Razem z moim chłopakiem graliśmy w nią parę razy i nawet udało nam się raz namówić jego rodziców i babcię, wszyscy się wtedy wkręcili, wyszła z tego świetna zabawa.

Na czym polega ta gra, zasady są bardzo proste wystarczy znaleźć wśród wszystkich kart parę. Wszystkie są odwrócone wzorem do dołu i w jednej kolejce możemy odwrócić tylko dwie karty, ważne jednak by nie przestawiać ich miejsc, chociaż można to stosować (przy zgodzie wszystkich graczy) dla utrudnienia. Gdy ktoś znajdzie parę ma dodatkowy ruch. Wszystko idzie dosyć sprawnie i dynamicznie, bo każdy chce zawsze zebrać jak najwięcej.


Jeżeli chcecie zobaczyć jak to wygląda znalazłam na stronie Wedla grę w memory z cukierkami z mieszanki wedlowskiej. Zapraszam a może uda Wam się też coś wygrać!

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P