Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynki


Chociaż na ten dzień początkowo w planach miałam inny post postanowiłam przełożyć go na inny termin, nic się nie zmarnuje. 
 
Przed samymi walentynkami myślmy głównie o prezentach dla naszej drugiej połówki, przyjaciółki, kogoś bliskiego. Często w szkołach jest organizowana poczta walentynkowa, przynajmniej w czasach, kiedy chodziłam do szkoły, tak było. Pamiętam masę listów, wierszyki miłosne, kartki o różnych kształtach, wzorach. Zazwyczaj potem organizowana była dyskoteka szkolna, gdzie pierwsze miłości szkolne mogły się rozwijać. Aż jestem ciekawa czy nadal tak jest. :D  


Sama byłam pochłonięta szukaniem prezentów dla mojego chłopaka, miałam tyle pomysłów jednak nie wiedziałam, co będzie najlepsze. Ale przecież nie chodzi tylko o prezenty. Najbardziej chciałam abyśmy ten dzień spędzili razem. Spacer, kawiarnia, kawa, ciasto, rozmowa to jest to, co najbardziej by mi pasowało. Początkowo chcieliśmy wyjechać w góry jednak praca bardzo nas ograniczyła, ale to nie znaczy, że nigdy nigdzie nie pojedziemy.


A co w tym dniu z singlami? Sama pamiętam jak rok temu byłam singielką, dopiero poznawałam się z moim obecnym chłopakiem i chciałam ten dzień przespać. Dodatkowo wokół mnie moi znajomi byli w związkach, i czułam się jakbym była na tym świecie jedyna singielką. Masa serduszek, kwiatków, różyczek, wszystko słodsze od cukru. Nie umiem dać rady singlom na ten dzień, ale mogę Wam polecić bardzo fajny filmik z kanału Klaudii na ten temat - > ♥ SINGIELCE na WALENTYNKI ♥


Jednak randki randkami, prezenty prezentami, ale nie zapominajmy o naszych najbliższych, o rodzinie. Powiedzmy im, że ich kochamy. I tu także chce Wam polecić -> MIŁOŚĆ Z DUŻEGO EKRANU (eksperyment) 



2 komentarze:

  1. Też marzył mi się wyjazd, ale niestety w tym roku tylko na marzeniach się skończyło :D Udanych walentynek!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz drugie walentynki spędzałam z moim chłopakiem, ponownie wybraliśmy wycieczkę tym razem w góry :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P