Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 10 marca 2017

LUBIĘ JEŚĆ!

Też tak czasami macie, że nic byście nie jedli tylko słodycze? Kanapka z serem czy szynką już nie wygląda tak apetycznie? Płatki z mlekiem, jogurt…. co by tu zjeść?

Od jakiegoś czasu mam duży problem z śniadaniami, najczęściej ich nie jem, co nie jest dobre, bo to przecież najważniejszy posiłek dnia.  Zazwyczaj kończę z tym, że jem jogurt i jakiś owoc, zazwyczaj banan. Ale cóż to za śniadanie… Sprawa z serem jest dość problematyczna, ponieważ nie każdy mi smakuje, szynka, za tłusta odpada, najlepiej jak najbardziej chuda i sucha. Ale to i tak nie to. Obiad, kotlet, ziemniaki – nie. O wiele bardziej wolę zjeść makaron, ryż czy kaszę. Mięso jem, bo wegetarianką ani tym bardziej weganką nie jestem, jednak nie sięgam po nie z chęcią.

Lubię gotować, jednak u siebie w domu w głównej mierze robi to moja mama. Nawzajem podsuwamy sobie pomysły na nowe dania.  W tamtym roku na wakacje pojechałam do Gdyni to gotowałam tam ja. nawet nie wiecie, jaką mi to frajdę sprawiało. Tortilla, spaghetti, szpinak. Wszystko, co chciałam to gotowałam, oczywiście wszystko konsultując z swoim chłopakiem. Bardzo nam smakowało a posiłki były pełnowartościowe i tylko raz jedliśmy obiad w pizzerii, bo byliśmy wtedy cały dzień w Gdańsku.

Najbardziej marzy mi się własna kuchnia. Miejsce gdzie będę mogła eksperymentować i się uczyć. Przypalę coś, trudno, nie wyjdzie, następnym razem bardziej się postaram. Jako małe dziecko często „gotowałam” używając starych przypraw, wielkiej miski. Aż mi się przypomniało jak kiedyś moja babcia robiła porządki w kuchni i co stare wyrzucała, oczywiście ja widziałam w tym świetną zabawę. Wzięłam wielką miskę, drewnianą łyżkę i w małej konewce przyniosłam sobie wodę. Moja babcia doglądała tylko bym czasem czegoś nie spróbowała, ale nawet mi to nie przyszło na myśl, liczyło się tylko gotowanie. I pamiętam radość w moich oczach, gdy dostałam kostki rosołowe, ahh piękne czasy.

Czemu o tym piszę, bo chce zachęcić wszystkie osoby takie jak ja, które lubią gotować aby raz na jakiś czas zrobić coś dla całej rodziny. Ja teraz oglądam masę książek kucharskich, drukuje przepisy, wyrywam je z jakichś magazynów byle by tylko kiedyś poeksperymentować. Wiem że tradycyjnej polskiej kuchni raczej nie będę fanką bo lubię różne przyprawy, jednak jedyne co muszę się nauczyć to robienie pierogów!

A Wy, co lubicie gotować i jeść?


2 komentarze:

  1. ja lubię gotować proste przepisy rzadko eksperymetuję, najbardziej lubię kuchnię włoską{makarony} i hiszpańską, meksykańską {tortille}

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio nie jadam śniadań z braku czasu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P