Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 20 marca 2017

| Samotnik |

Przyszedł czas na kolejną grę! Należała ona do moich rodziców, ale dali mi ją, gdy byłam w podstawówce. Mowa tu o grze "Samotnik", jest ona dla jednej osoby i polega na tym by tak usuwać pionki z planszy (usuwa się je za pomocą przeskakiwania jednego nad drugim), aby został tylko jeden. Brzmi prosto, ale wcale takie nie jest. Kilka razy już udało mi się skończyć grę z jednym pionkiem, ale na początku dużo razy zostawały mi trzy lub cztery. Gra uczy zdecydowanie logicznego myślenia i cierpliwości.
Wszystko mieści się w jednym opakowaniu, co jest bardzo wygodne w podróży!


Graliście kiedyś w  taką grę? 

5 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o takiej grze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, pamiętam tę grę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam, ale wygląda ciekawie :) Lubię te Twoje posty o grach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam, a jaka fajna :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P