Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 31 maja 2017

Podsumowanie: MAJ 2017

Jeszcze nie dawno pisałam pierwsze podsumowanie a tu za nami prawie pół roku minęło. Ale ten czas leci.

Kosmetyki, które skończyłam w MAJU:

BeBeauty, Łagodzący płyn micelarny 3 w 1
Zdecydowanie bardzo dobry płyn do demakijażu, jest bardzo tani, do kupienia w biedronce a efekty daje takie jak niejeden drogeryjny kosmetyk.
Artdeco, Fixing Powder
Udało mi się w połowie maja skończyć puder, który kupiłam pod koniec grudnia 2016 roku. Uwielbiam kosmetyki, które są bardzo wydajne. 10 g pudru wystarczyło mi na prawie codzienne stosowanie przez 5 miesięcy!
Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy żel pod prysznic
Bardzo lubię żele pod prysznic z tej serii, pięknie pachną i są wydajne.

 Kupione kosmetyki w MAJU:


1.Evree Multioils Bomb Wygładzający cukrowo-solny peeling do ciała 350g /HEBE 9,99 zł/

2.BioliqDermo Krem do cery trądzikowej na dzień /HEBE 12,99zł/

3.EFFACLAR DUO[+] Krem zwalczający niedoskonałości skóry + prezent La Roche Posay Effaclar żel myjący /Dr.Max 49,99 zł/

4.Etiaxil Comfort antyperspirant w kulce z efektem utrzymującym się 3-5 dni /Dr.Max 35,99 zł/

5.Próbki Azelac i SVR

6.Schauma, Nature Moments, szampon do włosów zniszczonych z rozdwjającymi się końcówkami, 400ml /HEBE 7,99 zł/

7.Dove Purely Pampering Żel pod prysznic Pistacja i Magnolia 500ml /Rossmann 9,99 zł/

8.Playboy mgiełka do ciała Play it Wild 200ml /Rossmann 16,79 zł/


Pozostałe zakupy w MAJU:
1. Butelki z rurką /PEPCO 1,99zł za sztukę/

2.Bańki /PEPCO 4,99zł/ - kupiłam je tylko, dlatego że powoli kompletuję prezent dla mojej kuzynki na 4 urodziny

3.Tabliczka /PEPCO 2,99 zł/

4.„10 lat w ciemności” /Bonito.pl 29,99zł/ - dowiedziałam się o tej książce przez internet, i tego samego dnia ją kupiłam, w kilka dni przeczytałam ponad 300 stron i nie dowierzam, co można w życiu przejść. Nie chce Wam tu spojlerować, ale książka przedstawia historię dziewczyn, które przez 10 lat były więzione i gwałcone przez mężczyznę.

5.Be Active + płyta Skalpel /Empik 29,99 zł/

6.„Zdrowe koktajle” /Empik 19,99 zł/ - kolejna książka z przepisami, już nie mogę się doczekać, gdy te wszystkie koktajle wypróbuje.


Wydarzenia w MAJU:

W maju razem z moim chłopakiem szaleliśmy. Zrobiliśmy sobie wycieczkę na Wawel, chociaż pogoda nie była wtedy najlepsza, bo było zimno, wiało i zanosiło się na deszcz to spacer nam nie zaszkodził i odpoczęliśmy na nim. Zaliczyliśmy także rolki, akurat wtedy trafił nam się pierwszy ciepły dzień. W między czasie był dzień mamy. Ogólnie maj był aktywny i pełen wrażeń, ponieważ powoli przygotowywaliśmy się do naszego czerwcowego wyjazdu. 


1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P