Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 27 maja 2017

Wakacje

W zeszły weekend odbył ostatni zjazd w swojej szkole. Miałam 4 egzaminy i powiem Wam, że nie było łatwo. Może dla jednych to, że ktoś uczy się w szkole policealnej oznacza, że nie wie co to naprawdę nauka. Sama kiedyś tak myślałam, jednak mocno się zdziwiłam gdy sama zaczęłam chodzić do niej. System zaoczny w którym się uczyłam ma swoje plusy i minusy. Zdecydowanie pasowały mi zajęcia co dwa tygodnie, zwłaszcza gdy się pracuje to można wszystko pogodzić. Jest czas i na pracę i na naukę. Jednak w „szkolne” weekendy na raz jest wykładany bardzo duży zakres materiału. Co się dziwić, patrząc na program nauczania w technikum w trybie dziennym jest tego bardzo dużo. Dlatego zajęcia trwały od 8 – 18, oczywiście z przerwami. Do tego też trzeba się przygotować. Na przykład była w naszej grupie jedna dziewczyna która można powiedzieć nie radziła sobie, tempo na zajęciach było dość szybkie i nie było czasu na powtarzanie czegoś po 10 razy. Było nam jej szkoda, ale i my i nauczyciel chcieliśmy zdążyć z wszystkim, przecież egzaminu dla nas nie zmienią.

Jak wspominałam w zeszły weekend miałam egzaminy i udało mi się wszystko zdać! Jestem z siebie dumna bo egzaminy nie były najłatwiejsze. Bez jakiegokolwiek przygotowania było by ciężko.  Zauważyłam jednak że dużo nauczyłam się na zajęciach, starałam się z nich wyciągnąć jak najwięcej.  Gdy miałam tylko okazje po pracy też się uczyłam. Choć początkowo było to wszystko czarną magią to nauczyciele podeszli do nas wyrozumiale i wszystko jasno wykładali i tłumaczyli.

Za mną mój pierwszy tydzień „wakacji”, trudno to tak nazwać skoro dalej pracuje. Na pewno nie osiądę też na laurach, ponieważ nie chcę nic zapomnieć do egzaminu zawodowego, a przecież nie będziemy do tego wracać. Jedno wiem bardzo mi się to spodobało i nie chcę się zrazić.


2 komentarze:

  1. brawo! :) cieszę się, ze wsyztsko pzodawałaś ;)
    u mnie jeszcze tlyko obrona mojej podyplomówki we wrześniu i koneic z jakąkolwiek nauką na najbliższych kilka lat ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P